0

עגלת קניות

מחלקות
מוצרי מוקסה

Sort by

View

טיפול במוקסה – צמחים ואביזרים לשיטת הטיפול הסינית

טיפול ברפואה סינית אינו כולל דיקור בלבד, אלא גם שיטות אחרות, כמו טיפול במוקסה. השורשים של טיפול מוקסה נעוצים בסין העתיקה, שם השתמשו בטכניקה של חימום צמחים כדי לטפל בבעיות בריאותיות שונות. השיטה נהוגה עד היום בקליניקות לרפואה אלטרנטיבית.

מוקסה – מה זה ובאילו מצבים היא מועילה?

טיפול במוקסה כולל חימום צמחים, המופנים לאזורים שונים בגוף המטופל. לרוב נעשה שימוש בצמח הלענה, אך לעיתים גם בצמחים מחממים אחרים. מטרת החימום היא להניע ולאזן את זרימת האנרגיה החיונית של הגוף (צ’י) לצורך טיפול בכאבים, מחלות, בעיות בתפקוד של מערכות הגוף וכן בעיות רגשיות ונפשיות. החימום ממריץ את הדם לאזור, ובכך מסייע בהזרמת הצ’י.

אילו אביזרים נדרשים לצורך טיפול במוקסה?

ישנם כמה אביזרים הכרחיים לצורך טיפול מוקסה. רפואה סינית לא תמיד דורשת שימוש באביזרים, אך שיטה זו מחייבת להיעזר לפחות בחלק מהם:

  • צמחי מוקסה בתפזורת או על גבי מחט
  • מקלות מוקסה לחימום בעזרת מכשיר חשמלי
  • כוורות וקופסאות מוקסה
  • מכשיר להצתת מוקסה
  • מדבקות להגנה מפני כוויות

מדיסין בום – כוסות רוח למכירה

מדיסין בום הינו המרכז הגדול בישראל לציוד רפואה משלימה. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון של אביזרים מקצועיים לטיפול במוקסה, כמו מוקסה גסה או עדינה בתפזורת; קונוסים לשימוש באזורים נרחבים; כוורות קוריאניות ויפניות; קופסאות ועוד. כל המוצרים זמינים עבורכם להזמנה מקוונת נוחה ומהירה, במשלוח עד פתח הבית.

אנו גאים להיות החברה המובילה בתחומה ונשמח לייעץ, להכווין ולסייע לכם בכל אחד משלבי הרכישה. ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים חייגו 04-8163401, או דרך הוואטסאפ במספר 054-2653969