מיטת טיפולים לקוסמטיקאיות

כל מכון קוסמטיקה מתפאר לרוב במגוון רחב של ציוד, יחד עם מוצרי קוסמטיקה מסוגים שונים המשמשים את הקוסמטיקאית עצמה. מיטת הטיפולים היא אולי אחד האלמנטים הבולטים במכון, ובין האלמנטים הראשונים שפוגשים המטופלים. ישנם סוגים שונים של מיטות טיפול קוסמטיקה, עיצובים, מידות וגם סגנונות רבים. כל סוג וכל סגנון מספק מענה למטרה מסוימת וכל אחד מוצע גם בעלות שונה. מה מבדיל סוג אחד ממשנהו? הנה:

ניידת או קבועה

אחד ההבדלים הבולטים בין מיטת טיפולים לקוסמטיקאיות מסוג אחד למיטה מסוג אחר הוא: האם היא ניידת או קבועה. ישנן קוסמטיקאיות המעדיפות לבחור באפשרות ניידת, כדי שתוכלנה לקחת איתן את המיטה לכל מקום, ובמיוחד כאשר אין להן קליניקה קבועה, שבה הן עובדות או כשאחד מהשירותים שהן מציעות כולל הגעה ישירות לבית הלקוח. אחרות, מעדיפות דווקא מיטת טיפולים לקוסמטיקה שהיא קבועה ואיננה ניידת. מיטה כזו נחשבת לאיכותית מאד, עמידה וגם בטוחה ונוחה.

חשמלית או מכאנית

הבדל נוסף בין המיטות קשור לאופן התפעול שלהן. ישנם מיטות טיפול הניתנות לתפעול באופן חשמלי ויש את אלו הניתנות לתפעול באופן ידני, מכאני. קוסמטיקאיות רבות מעדיפות מיטות חשמליות, בשל קלות ונוחות התפעול שלהן ויש את אלו המעדיפות דווקא את ה”קלאסיות” יותר, את המיטות “של פעם” שניתן לכוון אותן באופן ידני. כך הן מרגישות שליטה מלאה יותר ונוחות רבה.

האפשרות לכוון לזוויות שונות

כאשר מחפשים מיטת טיפולים קוסמטיקאית מנוסה תעדיף פעמים רבות לבחור במיטה הניתנת לכיוון לזוויות שונות. הדבר רלוונטי בעיקר למכוני קוסמטיקה המציעים מגוון רחב של טיפולים, הדורשים לרוב תנוחות שונות מצדם של המטופלים. לעיתים ההתמקדות היא בפנים, לעיתים ברגליים ולעיתים בזרועות. האפשרות לשנות את זוויות המיטה בקלות ובמהירות הופכת את עבודתה של הקוסמטיקאית ליעילה הרבה יותר ולמטופלים עצמם היא מציעה נוחות מרבית.

מהודרת או צנועה

גם המראה של מיטת טיפולים קוסמטיקה הוא הבדל בולט בין מיטה אחת לשנייה ובעוד שיש את אלו שנראות מהודרות ומושקעות מאד, אפשר למצוא גם מיטות טיפולים פשוטות וצנועות בעיצובן. מיטה מסוגננת תורמת רבות למראה מכון הקוסמטיקה כולו ומשדרת מקצועיות. מיטה פשוטה מדי עלולה ליצור רושם פחות רצוי, ולגרום לעיתים גם לתחושה לא נעימה.

מעוניינים לרכוש מיטת טיפולים לקוסמטיקאיות? מחפשים כתובת מתאימה לפנות אליה? מדיסון בום, המתמחה בציוד לרפואה משלימה, היא בדיוק מה שאתם מחפשים. לפרטים על המיטות השונות ולהזמנות, התקשרו 03-7523666 / 04-8414322‬