מיטות טיפולים מתקפלות

מיטת האלומיניום הטובה ביותר בישראל מתקן ראש נשלף ומתכוונן 75 ס”מ רוחב פתיחה מהירה גבהי עבודה: 57.5-83 ס”מ (מתכונן) משקל: 11…
ניתן לאסוף מהחנות בעמק חפר ללא עלות למשלוח עם שליח נא לרכוש מוצר משלוח מיטה

מיטות טיפול הן מיטות מרופדות וניידות המשמשות לסוגים רבים של טיפולים ביניהם טיפולי מגע, רפלקסולוגיה, אקופונקטורה, טיפולי עיסוי, מסאז’ים ועוד. המיטות מגיעות לרוב עם משענת ראש ועם פונקציות כיוונון והרמה שונות.

בשל השימוש במיטות טיפול למגוון טיפולים שונים, הצורך בייצורן עולה וניתן למצוא אותן ביותר ויותר דגמים. בהתאם לכך, גם הפונקציות השונות הולכות ומשתכללות כך שכל מיטה מציעה למשתמשים בה, מטופלים ומטפלים כאחד, חוויה שונה וייחודית.

כיום נהוג לחלק את סוגי מיטות הטיפולים לשני סוגים עיקריים:

  1. מיטות עשויות עץ – מיטות טיפול העשויות עץ הן מיטות בהן נעשה שימוש בעיקר בקליניקות בשל היותן כבדות ופחות ניידות על אף שהן ברובן בעלות יכולת קיפול.
  2. מיטות עשויות אלומיניום – מיטות העשויות אלומיניום מגיעות במגוון עיצובים וכוללות לרוב משענת ראש וידיים. מיטות אלו מתאימות במיוחד בתור מיטת עיסוי מתקפלת בשל משקלן. היות ומטפלים נדרשים להעביר את המיטה ממקום למקום, מיטה מתקפלת קלה היא אידיאלית עבורם. לכן מיטות טיפול העשויות אלומיניום נמצאות בשימוש תדיר יותר בקרב מטפלים שעובדים בבית הלקוח.

כאשר ניגשים לרכוש מיטה טיפולית מומלץ לגבש כיוון כללי לסוג מיטת הטיפולים בה מעוניינים. הנה מספר אלמנטים לפיהם נהוג לבחור את מיטת הטיפול :

  • פונקציות – קיימות מגוון של מיטות ברמות שכלול שונות כאשר הפונקציה הנפוצה ביותר בקרב מיטות הטיפול היא כיוונון הגובה. מיטות רבות מגיעות עם האופציה לשנות ולהתאים את גובהן לפי צורך למטפל ולטיפול. מיטות אחרות מציעות אפשרות להתאים ולהגביה את החלק העליון של המזרון (היכן שממוקם פלג הגוף העליון) כלפי מעלה לנוחות מרבית.
  • צבע ועיצוב – מלבד לאלומיניום ולעץ שהם בעלי צבעוניות קבועה, מיטות טיפול מגיעות במגוון צבעים. מומלץ לבחור בצבע נעים לעין שמשרה הרמוניה בטיפול אך גם שמוצא חן בעיני המטפל כיוון שסביר להניח שיעשה בה שימוש יומיומי. בנוסף לצבע נהוג להתייחס גם לעיצוב ולגימורים של המיטה. חלק מהמיטות מגיעות עם גימורים מעודנים ומעוגלים ביחס לעיצוב הפשוט שהוא מעט חד ומרובע.
  • משקל – לצד ההבדל המהותי במשקל בין מיטות אלומיניום לאלו העשויות עץ, קיימים גם טווחי משקלים בין מיטות העשויות מאותם חומרים. מיטות אלומיניום מגיעות במשקלים המתחילים מ 10 ק”ג לערך ועד 13 ק”ג לעומת משקלן של מיטות העץ הנע בין 15 ק”ג  ל 20 ק”ג למיטות הנחשבות כבדות. משקל הוא אלמנט חשוב בעיקר כשמדובר במטפל שעבודתו ניידת ונאלץ לשאת את משקל המיטה באופן תדיר.
  • נוחות הריפוד – חלק בלתי נפרד מכל מיטת טיפול הוא הריפוד שלה. הריפוד הוא חלק מהותי בחוויית המטופל ולכן רצוי להשקיע בריפוד איכותי ונוח. בנוסף, מומלץ לבחור בריפוד שיהיה נוח לנקות ולהחליף בעת הצורך.
  • ייצרן – בשוק כיום קיימים מגוון רחב של יצרנים ועל כן כשמחליטים לרכוש מיטה רצוי להכיר את אלו שנחשבים לאיכותיים ומובילים בתחום. היכרות עם היצרן מאפשרת קניה חכמה שנעשית בלב שקט.
  • איכות – על מנת שרכישת מיטת הטיפול תהיה משתלמת, רצוי שהמיטה תהיה איכותית ותבטיח שימוש ארוך טווח. כדאי לבחון את איכות המיטה לפני הקניה על מנת לוודא שאכן מדובר במיטה חזקה שתשמש לזמן רב.
  • אחריות – כל מיטה מגיעה עם אחריות לזמן אחר, לכן מומלץ לבחור במיטה שהאחריות עליה היא של שנה-שנתיים לפחות. אחריות מלאה הופכת את ההשקעה במיטה לבטוחה ומאפשרת להשתמש במיטה זמן רב. כך גם אם חלק מהמיטה נפגע או נהרס לא יהיה צורך להשקיע כסף נוסף. 

‘מדיסין בום’ – מיטות טיפולים איכותיות מכל הסוגים

מעוניינים לקנות מיטת טיפולים מתקפלת?באתר ‘מדיסין בום’ תמצאו מגווןמיטות טיפולים איכותיות. אצלנו כל מיטות הטיפול, בין אם מעץ או מאלומיניום, מגיעות עם תיק נשיאה ואחריות מלאה. לרשותכם מגוון סוגי מיטות ביניהן מיטת אלומיניום מתקפלת, מיטת קוסמטיקה מתקפלת מיטות עץ ועוד.

חברת ‘מדיסין בום’ פועלת כבר מעל 20 שנה בתחום ונחשבת ליבואנית מיטות הטיפול וכיסאות הטיפול הוותיקה והגדולה בארץ. אם אתם מחפשים מיטה מתקפלת לקנות, אנחנו בחברת ‘מדיסין בום’ מתמחים בייבוא ומכירה של כל סוגי מיטות הטיפול במחירים נוחים ובאיכות מובטחת. מזומנים לחייג עכשיו:  04-8163401 או 054-2653969 בווטסאפ ולקבל מענה טלפוני ושיחת ייעוץ לגבי מיטות הטיפול שלנו.